Sunday, January 17, 2010

Old Masters vs. New Masters 2










All by Tom Hunter

2 comments:

Chihiro said...

Piekne! Vermeer chyba jest jednym z najczesciej wykorzystywanych mistrzow, ciekawe, czy zastanawial sie, jak kiedys jego malowane na zamowienie obrazy beda odbierane i jak wielki bedzie on sam jako mistrz mial wplyw na sztuke, o ktorej nawet nie snil (fotografie).

notsoyellow said...

i pomyslec, ze jemu wspolczesni nie doceniali go, a slawe zyskal dlugo po smierci:) tak sobie mysle wiec, ze moze za zycia nie brakowalo mu nadzei na slawe kiedys tam, po smierci:)